You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Resident Evil Beta Board. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• Activate Facebook

Prof. GDI

anti Opel- und VW-Fraktion

(73)

• "Prof. GDI" started this thread
  • Germany

Reputation modifier: 14

• Send private message

1

Sunday, August 26th 2018, 2:30am

1998 - das beste Spielejahr?

Beim Durchstöbern meiner Sammlung ist mir neulich was wirklich interessanes aufgefallen: ich habe übermäßig viele Titel aus dem Jahr 1998 darunter. Resident Evil 2, Medi Evil, Viper Racing, Half Life, Unreal, KKND 2, Future Cop, Dethkarz, Rainbow Six, Colony Wars Vengeance, Ridge Racer 4, Gran Turismo (ja, ich weiß, es kam bereits 1997 in Japan heraus), Star Craft, Grand Prix Legends, Grim Fandango, Forsaken, Crash Bandicoot 3, Parasite Eve 1, Abe's Exxodus, Metal Gear Solid, R-Type Delta ...

Und das sind die, die ich gefunden hab. Als ich mich dann auch noch ein Freund auf seine N64 Spiele aufmerksam machte, brachte er noch Spiele ein, wie Quake 64, Banjp Kazooie ( ich hoffe, ich hab's richtig geschrieben), Turok 2 oder das göttliche Ocarina of Time.

Und das sind alles Hammertitel, die zwar teilweise vergessen sind, doch die allermeisten sind Topspiele, deren Faszination bis heute anhält.

Welches waren eure Lieblingstitel aus dieser Zeit?
Ruhe in Frieden, Deepstrike (Carsten).

Dein Können und deine Liebe zum Detail waren der Antrieb, der so viele GTL-Fans glücklich gemacht hat.

Möge man deiner immer Gedenken.
  • Go to the top of the page
  • Activate Facebook

Tyrant

Last Survivor of Raccoon City

(119)

• "Tyrant" is male
  • Germany

Date of registration: Aug 25th 2008

Occupation: Revierschlosser Bergwerk AV

Paypal:

Reputation modifier: 17

• Send private message

2

Sunday, August 26th 2018, 3:07am

abgesehen von re 2,damals alone in the dark the new nightmare..falls das 98 rauskam...
Searching:
Resident Evil/Biohazard Demos,Trials,Prototypes,Betas,Shop Demos,etc...
Click on the picture to contact me!
  • Activate Facebook

Prof. GDI

anti Opel- und VW-Fraktion

(73)

• "Prof. GDI" started this thread
  • Germany

Reputation modifier: 14

• Send private message

3

Sunday, August 26th 2018, 2:49pm

Das war 2000 oder 2001. Waren aber auch keine schlechten Jahre.
Ruhe in Frieden, Deepstrike (Carsten).

Dein Können und deine Liebe zum Detail waren der Antrieb, der so viele GTL-Fans glücklich gemacht hat.

Möge man deiner immer Gedenken.
  • Activate Facebook

Counter:

Hits today: 361 --- Hits yesterday: 383 --- Hits record: 43,671 --- Hits total: 11,008,883 *** Clicks today: 457 --- Clicks yesterday: 745 --- Clicks total: 23,765,065 --- Clicks record: 57,701 ***** Counts since: Jul 30th 2010, 9:56pm----- Counter age (days): 3,184.53 *****
Rate this thread