You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Resident Evil Beta Board. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• Activate Facebook

Tyrant

Last Survivor of Raccoon City

(119)

• "Tyrant" is male
  • "Tyrant" started this thread
  • Germany

Date of registration: Aug 25th 2008

Occupation: Revierschlosser Bergwerk AV

Paypal:

Reputation modifier: 17

• Send private message

1

Monday, July 1st 2013, 11:35am

RE Revelations 2 Rumors!!!!

Es gehen wieder Gerüchte rum,das Resident Evil Revelations 2 im Dezember für den Nintendo 3DS rauskommen soll!.

Infotext:

In the dubious family info, the Resident Evil saga is often at the front of the stage. After the rumor of a Resident Evil 7 presented at E3, it is now possible following the episode 3DS and PS3, PC, 360, Wii U released last year: Resident Evil: Revelations is that the small fuss in the first days of July.

The cause? A photo supposedly leakée and purports to show a poster announcing Resident Evil: Revelations 2, the opening of its pre-orders as well as its release date: December 3, 2013. The title is also available exclusively on 3DS as was his older brother at launch.

Whether it’s a fake or not, no doubt that this picture is going to talk about it. And you, what do you expect of a possible Revelations 2?

Quelle:
ganewo.com
Tyrant has attached the following image:
  • resident-evil-revelations-2.jpg
  • Go to the top of the page
  • Activate Facebook

Zombielein

ist ganz lieb

(10)

Germany

Reputation modifier: 1

• Send private message

2

Monday, July 1st 2013, 11:59am

Ich denke mal, das wird schon echt sein. Weiß aber nicht ob ich mich drauf freuen sollte oder nicht. Wenn würde ich es eh wieder auf "großen Bildschirm" bevorzugen. Leider ist die PC Version - wie so viele Konsolen Umsetzungen - mit zu enger FOV so dass ich es nicht wirklich lange spielen konnte und mir kein richtiges Urteil über das Spiel erlauben kann.
  • Activate Facebook

Goser

Irrer Schreiberling

(10)

• "Goser" is male

Date of registration: May 29th 2010

Reputation modifier: 5

• Send private message

3

Monday, July 1st 2013, 1:00pm

Warum nicht.

Schon als REVELATIONS für den 3DS herauskam, ließ Capcom verlauten, das sie RE auf dem 3DS fortsetzen wollten.
Damals war der Arbeitstitel der Fortsetzung 'Downfall'.
Dies hatten meine Kontakte bei Capcom mir sogar bestätigt.
  • Activate Facebook

Mr. Tremor

Grenade-Eeater

(10)

• "Mr. Tremor" is male
  • Germany

Date of registration: Nov 15th 2012

Reputation modifier: 2

• Send private message

4

Monday, July 1st 2013, 1:55pm

Schon wieder 3DS-Exklusiv? Warum nicht gleich für alle Konsolen?

• Activate Facebook

• "BiohazardBlade" is male

Date of registration: Nov 16th 2012

Reputation modifier: 2

• Send private message

5

Monday, July 1st 2013, 2:11pm

Ich schenke es meinen Glauben. RE6 wurde auch so angekündigt. Da könnte dies der Wahrheit entsprechen.
  • Activate Facebook

Wrengler

Intermediate

(10)

• "Wrengler" is male
  • Germany

Date of registration: Mar 18th 2009

Reputation modifier: 6

• Send private message

6

Monday, July 1st 2013, 8:30pm

Schön wäre es wenn das Spiel für die "großen" Konsolen entwickelt würde und für die "kleine(n)" dann abgeschwächt.

So wird das Spiel dann wieder aufgeblasen für PC und Konsolen erscheinen und es sieht so naja aus....
  • Activate Facebook

wesker85

Intermediate

(10)

• "wesker85" is male
  • Austria

Date of registration: Aug 22nd 2008

Occupation: Student

Reputation modifier: 6

• Send private message

7

Thursday, July 4th 2013, 10:50am

Schön wäre es wenn das Spiel für die "großen" Konsolen entwickelt würde und für die "kleine(n)" dann abgeschwächt.

So wird das Spiel dann wieder aufgeblasen für PC und Konsolen erscheinen und es sieht so naja aus....

Stimmt mir wäre es auch lieber, wenn man die großen Konsolen als Hauptentwicklungsplattform verwenden würde, aber man darf nicht vergessen, dass Capcom immer schon sehr "Portierungswütig" war.

Aber eigentlich kann ich mich nicht beschweren, da die Portierung von Revelations auf der PS3 anständig war, und ich absolut nichts gegen ein Sequel einzuwenden hätte.

Ich würde mich sehr darauf freuen.

• Activate Facebook

Counter:

Hits today: 82 --- Hits yesterday: 1,768 --- Hits record: 43,671 --- Hits total: 11,049,125 *** Clicks today: 86 --- Clicks yesterday: 2,387 --- Clicks total: 23,830,023 --- Clicks record: 57,701 ***** Counts since: Jul 30th 2010, 9:56pm----- Counter age (days): 3,218.13 *****
Rate this thread